torsdag 6 februari 2014

Guten morgen!

Igår var inte en bloggdag. Jag öppnade sidan för att skriva ett nytt blogginlägg men det var stopp, det gick inte jag fick inte någonting ner skrivet. Och så läste jag kanske fem bloggar under hela dagen så jag var väldigt lite i kontakt med bloggvärlden igår. Jag var i alla fall till frisören och testade min Gammeldans frisyr och sedan kom Natte hit och testade mitt smink. Eller ja hon testade två olika så sedan åkte jag inväg på träningarna med ett svart och ett ljust öga i princip. Men bra blir det här.

Idag börjar skolan 10 med gruppsamling, känns så onödigt men tyvärr måste jag åka dit eftersom jag frågade om jag verkligen måste fara då jag inte har lektion före, ja det måste jag. Och så har vi vår första generalrepetition av gammeldansen och på kvällen blir det ännu hopplektion (håll tummarna för att det blir med Gallis).

Vi har nutella hemma, morgonmål <3

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar