torsdag 27 februari 2014

En sådan här dag får du mig att le

Det var inte den bästa dagen, jag var riktigt trött och ville inte lämna sängen. Och skoldagen, ja den gick, sista timmen var dessutom alldeles underbar! Diskussion om Media och Makt! Och sedan iväg till stallet. Och WOW! Vilken fin häst han är! Uppvärmningstraverna nej men sedan. Sedan bara klickade det, han var så rund och fin och tog mina hjälper. Den känslan då du känner att hästen du sitter på tar din skänkel och gör exakt så som den ska utan att bråka, du får igenom skänken på riktigt! Så klart inte varje gång men ja alldeles galet fin häst. I sluten blev han lite ivrig och slappnade inte av men sedan jobbade jag igenom det och sedan i allra sista traven med längre tyglar tänjde han så på sin hals, långt långt ner. Ja det är Gallis jag talar om!

Och så är han så gosig, just så här kan han bara komma med sitt huvud fast i mig

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar