fredag 7 februari 2014

RingII och modda4

Dagen började med körlektion. Min andra. Och kan ni gissa? Jag fick köra på "motorvägen" ringII och så övade vi backstarter. Det var jätte kul, mitt ända problem är att inte kolla på växelspaken… Jag måste kolla på vägen… Men ja, sedan till skolan för en timme modersmål. Det var en väldigt rolig lektion och kul att höra att Amanda tycker att jag är en av dem som kan modersmål bra. Kursen handlar om drama och norden, två saker som jag gillar starkt. Kan ju inte bli annat än bra det här. Och hör och häpna, vi kommer inte att ha ett textkompetensprov den här kursen. Jag tänker försöka skriva en riktigt riktigt bra essä, en essä som har det där lilla extra!

Vem vill inte ha en sådan här boende på balkongen?

<3 : Madde

5 kommentarer:

  1. ja fick körkort ida

    SvaraRadera
  2. ring II e ju int motorväg -__-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sade jag inte heller, och jag visste att jag skulle få skit för det men skillnaden för mig verkar vara att man får köra 80 i stället för 100, annars ser det ju helt likadant ut och körsättet är samma… Så orka int. :)

      Radera