onsdag 3 maj 2017

Grattis mamma!

I dag fyller min mamma år. Vi ska inte fira så mycket, först nästa veckas tisdag då vi har vår traditionella Majbarnens middag. Men jag åkte i alla fall till Kyrkslätt med tåg i dag på dagen och mötte upp mamma där, hon kom nämligen från Hangö. Vi åt en god lunch tillsammans på Bistro Omat i Kyrkslätt och körde sedan ner till Porkala och Vili. Vi tog med honom i bilen och åkte ner till stranden för att kolla lite där och sitta en stund i solen. Så fint väder, trevligt att bara umgås lite och Viljam njöt som vanligt av att plaska omkring i vattnet och springa i skogen och på stranden.



Inte är det bara jag som "hela tiden är fast i min telefon" ;)





Grattis mamma!
Och eftersom det är mammas födelsedag i dag betyder det ju att det är exakt en vecka till min, och jag har absolut ingen aning om vad jag önskar mig.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar