måndag 15 maj 2017

Amsterdam i fyra dagar

I dag på morgonen lyfter planet med mig och 21 andra journalistikstderande till Amsterdam. Från måndag ska vi vistas i på varmare breddgrader (rund 20 grader varje dag som det ser ut), åka i kanaler, gå omkring i en stad som jag hört är vacker och underbar, titta på tulpaner, bekanta oss med den Nederländska medievärlden och fram för allt ha det så jäkla roligt med ett suveränt gäng. Kommer hem sent på torsdagen å den första riktiga uppdateringen blir först på fredagen. Men som den duktiga bloggtjejen jag är har jag förberett inlägg till de kommande dagarna. Riktigt satsade inlägg dessutom med bra storyn, så håll er uppdaterade så hörs vi sedan!

Enda flygplansbilden jag hittade i mitt arkiv, det lilla propellerplanet vi flög med i Sri Lanka.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar