onsdag 10 maj 2017

Det har aldrig varit så kallt och snöat på min födelsedag

Den här våren är kallare än på länge. Det har jag kunnat acceptera. Någonting som var svårare var att det faktiskt snöade i dag också. Dagen då jag fyller 21 år. Inte helt okej enligt mig. Och svinkallt var det också! Igår firade vi majbarnen med middag på HSS, väldigt gott men till slut blev det lite väl kallt där. Inte direkt majväder men... Fick väldigt fina presenter (gör nog antagligen ett inlägg med dem) och hade det allmänt trevligt. I dag vaknade jag första gången kl 6 då Jonathan steg upp för att gå på jobb, fick ett snabbt grattis av honom och somnade sedan om. någon timme senare blev jag väckt med sång av mamma och Igo och så kaka till morgonmål. Annars har jag mest tagit det lugnt och bestämde även för att ändra dagens träning till en massage, det var jag värd tycker jag. Så har jag jobbat lite med Finland 100 projektet, bokade mina första intervjuer, en till i kväll och så en till fredagen. Spännande. Efter intervjun kommer Jonathan hit igen och så ska vi äta middag, och klart det blir skaldjur då det var jag som fick välja. En ganska skön och lugn födelsedag helt enkelt.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar