fredag 30 december 2016

Böcker jag läst 2016

Eftersom jag inte lyckades med min utmaning förra året om att läsa 30 böcker under året tog jag samma mängd i år. I år har jag dock misslyckats ännu hårdare. Och jag börjar faktiskt överväga om att min utmaning nästa år ska vara bara 25 böcker, för vilken skön känsla det varit att klara utmaningen. Jag tänker i alla fall, som jag gjorde förra året lista alla böcker jag läst under året.



För tillfället är det ju 20 böcker, men jag har ju skrivit inlägget innan resan så jag antar att jag där hinner läsa någon bok ännu på den här sidan av året. Intressant att se även att endast fem manliga författare finns med, även om jag verkligen inte alls ägnar en tanke åt vilket kön författaren till en bok jag läser har.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar