måndag 12 december 2016

Dagar med ont i musklerna

Efter att jag tagit vaccin på torsdagen sade de ju att det kan vara ont i flera dagar och det är helt normalt. Det som väntade mig var jag ändå inte förberedd på. Jag kände inget samma dag. Men under den natten vaknade jag flera gånger av att jag snurrat över på min vänstra arm. Det gjorde nämligen så ont att jag inte kunde ligga på den sidan. Under fredagen blev det sedan värre, det gjorde ont att lyfta armen ens lite och armen svällde upp ordentligt och gjorde helt enkelt väldigt ont. Och så var det sedan hela helgen, den armen var dessutom alldeles varm för den var så irriterade, där nålen stuckits in såg nästan ut som något slags myggbett. Till natten tog jag värkmedicin för att kunna sova. Nu är det bättre, det känns men är inte farligt. Men de gjorde alltså ont i nästan tre dygn efter att jag tagit vaccinet. Så konstigt och inte alls speciellt trevligt tycker jag.

Min arm som den är normalt

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar