tisdag 13 december 2016

Jag vann en mugg

Det börjar vara en månad sen redan då jag såg ordet tävling på min Facebook wall. Ni vet alla att det där ordet får det att tändas i min hjärna, det hör till det bästa jag vet. Jag lade till mitt namn och vilken av muggarna från E Lithen jag helst ville ha. Så dagen efter Glöggrundan i Åbo då jag vaknade bredvid Jonathan i hans pappas lägenhet såg jag att jag hade fått en Facebook notification. Jag hade tydligen vunnit muggen jag ville ha. Även om det "bara är rn mugg" blir jag alltid väldigt glad då jag vinner. Det är den bästa känslan, det kan vara en utlottning, ett spel eller någon annan tävling. Det känns alltid bra att vinna. Så när Jonathan ännu egentligen sovande råkade öppna sina ögon lite halvt och kolla på mig kunde jag inte låta bli att säga "Jag vann just en mugg!". Han tyckte inte det var så roliga nyheter och upplevde det som att jag väckt honom för att berätta det. Och det visade sig dessutom att muggen fanns i Vasa så då jag var där under helgen kunde jag personligen gå till butiken och hämta den utan att hon behövde skicka den per post.

Den är vit med texten "Building my Empire" i guld


Jag tycker den är snygg och dessutom tycker jag texten är så bra och jag vill bara inspireras av budskapet i den.


Dessutom så hade de tydligen under hela december i butiken att alla som besökte dem fick en liten julklapp. Så det fick jag också och ur den packade jag upp ett litet måttband med deras logo.


En liten men rolig sak hela grejen.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar