fredag 23 december 2016

Om internet och elnätverket i Vietnam

Hej på er! Jag befinner mig andra dagen i Vietnam. Här på första hotellet i största staden Saigon, där vi stannar till måndag, har vi gratis WiFi endast i hotell lobbyn, så varje gång man är på väg någonstans kan man om man hinner gå lite tidigare ner för at kolla telefonen och skicka ett Whats App meddelande och en snap hem. Då vi sedan är på strandhotellet i tio dagar borde det vara gratis även på rummet så det känns riktigt skön. Inte samma oro att vara helt isolerad i två veckor, det är ändå kul att lite kunna ha kontakt. Så jag kanske kan blogga lite från telefonen också, tog beslutet att inte ha med datorn hit så det har jag inte tillgång till. Och varannan dag har jag inlägg som publiceras automatiskt och jag försöker länka dem på Facebook då jag minns och hinner. Så det var lite uppdatering på läget, mer om vad vi gör bloggar jag nog sedan om då jag kommer hem. Till slut två bilder på hur elledningarna här i staden ser ut, det är galet!



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar