onsdag 14 december 2016

Bibeln för nästa år är här

För tredje året i rad har jag köpt och beställt och designat min egen kalender från personlig almanacka. Jag är mer nöjd med vissa saker och mindre nöjd med vissa jämfört med förra året. Men det här året har jag inte heller lagt alls lika mycket tid på att designa den så det kan också vara en orsak till att den inte är så jätte speciell.

Pärmen är en av mina favoritbilder från två somrar sedan tror jag, den finaste solnedgången på Jurmo under en långseglats.

På baksidan måste jag så klart ha de här två.

Kanske mitt motto, men i alla fall en mening jag tycker väldigt mycket om och det finns så mycket sanning i den.

Insidan är återigen rosa, men denna gång en lite större ruta för "träning" (ändrar det till dagens blogg och där planerar jag sedan mina blogginlägg). Träningen har jag i verkligheten nere till vänster. Den större rutan varje dag ledde tyvärr till att klockslagen bara går till 20 på kvällen, och 17 på veckosluten så det är lite synd tycker jag.

Några färgläggningssidor...

...och några sidor sudoku för riktigt långa dagar.

Men största delen av de valfria sidorna är faktiskt bara vanligt rutpapper för jag tycker det är så himla bra och använder det riktigt mycket.

Nytt för i år är att man får med en massa små och söta och roliga klistermärken som man sedan kan klistra in var man tycker i kalendern. Roligt tycker jag och jag har redan dekorerat min egen födelsedag lite.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar