söndag 1 januari 2017

10 fakta om mig

I dag blir det en lista, med tio saker om mig. En del vet kanske några, någon kanske till och med alla. Men jag hoppas att så många som möjligt skulle lära sig någonting nytt om mig i alla fall.
  1. Jag får huvudvärk av väldigt udda saker. Till exempel av att dammsuga och att ha otvättade tänder, snälla säg att jag inte är det enda.
  2. Min dator blir alltid överfull och därmed otroligt långsam just under en sådan period då jag har väldigt mycket att göra och helt enkelt inte har tid att tömma den.
  3. Jag tycker om julen och det är min favorithögtid men jag är inte en julälskare. Jag tycker om det och tycker det är mysigt men jag är bara inte galen i julen helt enkelt.
  4. Jag skulle inte kunna leva ett liv utan hundar.
  5. Jag är väldigt osäker som person och även om jag för de flesta framstår som en självsäker person som inte bryr mig om vad andra tycker tänker jag väldigt mycket på det. För mycket, och det får mig ofta att må ganska dåligt.
  6. Jag har bitit på naglarna hela mitt liv och även om jag nu inte alls gör det lika mycket och kan ha lite längre naglar till och med kommer jag nog aldrig att komma från det helt och hållet.
  7. Min allra största rädsla är att bli ensam. Att det ska komma en dag när ingen längre orkar med mig och att jag inte ska ha någon nära mig.
  8. Samtidigt som jag förespråkar och försöker gå väldigt mycket efter själv att följa sina drömmar och arbeta med och studera det man vill så känns det ibland väldigt hopplöst då jag vet att det jag studerar till knappast kommer ge ett speciellt bra avlönat jobb i framtiden. Och mina övriga drömmar, om en stor gård på landet och så vidare kostar en hel del. Det går inte ihop men jag försöker fortfarande drömma.
  9. Jag är en person med mycket och väldigt starka känslor. Jag är sällan så neutral. Oftast är jag glad, och när jag blir glad blir jag väldigt glad. Men samtidigt blir jag också väldigt arg eller väldigt ledsen när jag väl blir det. Och det är både bra och dåligt. Det är skönt att det inte behövs mycket för att jag ska bli väldigt glad och jag är inte arg eller ledsen så länge men det är också skitjobbigt att jag blir arg och ledsen så väldigt lätt.
  10. Jag tycker själv att jag är riktigt värdelös på att hitta på vad jag ska ge bort i present och tycker aldrig att jag hittar någonting bra. 

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar