lördag 28 januari 2017

Duktig typ

Jag har egentligen haft en ganska händelselös dag, men jag har varit riktigt produktiv. Vive osv över hos mig och hon hade väckning, så jag kom igång i god tid. Så har jag skickat iväg hela tre sommarjobbsansökningar, köpt tågbiljett och fixat andra betalningsgrejer och dessutom varit på en promenad med Chili som nästan tog en och en halv timme. Och efter att det här blogginlägget är publicerat har jag gjort allt jag skulle, utom att läsa på tent. Men den är ju först på fredag så... Ja jag borde ha gjort det men man kan inte heller orka med allt. I kväll ska jag bara ta det lugnt, faktiskt äta tacos här för mig själv och eventuellt kolla på UMK, tävlingen för ny musik där vi i kväll ska välja vår representant för Eurovisionen. Det är de tiderna igen, men allvarligt talat ser jag nog mera fram emot Melodifestivalen som börjar om en vecka. Det är ändå så mycket mera satsat och ja Sverige är bättre på Eurovision än vi. Men kanske jag ska kolla ändå, får se om jag hittar på någonting bättre eller inte. Mitt enda problem nu är att jag faktiskt måste vandra iväg till butiken.

Jag suddig och oskarp och undrar varför min kamera inte tar bild

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar