tisdag 3 januari 2017

10 saker i mitt rum

Dessa sorters videos är populära på YouTube, och nu tänker jag återigen ta in konceptet i foto och textvärlden. Så här är nu tio saker som finns i mitt rum.

Jag har en egen klädhängare. För mina ytterkläder ryms inte i vår tambur så jag tar in allting i mitt rum. Skorna har jag i en låda under sängen.

Fem gamla VHS-filmer, för att jag tycker så mycket om dessa filmer att jag inte kan slänga dem även om vi inte längre har någon VHS-spelare

Pelle, som var min pappas favoritleksak och mjukisdjur, som han hade med sig överallt som barn.

En tom Absolutflaska, som jag hoppeligen någon gång kommer göra om till ett glas. Jag fick den här flaskan på GulisMOJ av någon annan, men jag blev så glad av att få en tom flaska.

En snöleopardgecko som heter Molly.

EN enorm Bibel, som inte är min. Men den är gigantisk!

Juligt paketpapper.

Två utbrunna doftljus.

En spargris för besparingar till en häst. Den är tom.

En retro systemkamera. Jag tror att den fungerar men jag har aldrig köpt film för att testa. Men jag tycker den är väldigt snygg och fin.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar