tisdag 19 maj 2015

Ny skribent?

Jag har länge tänkt att jag borde lägga mitt "riktiga" Google konto som administratör för min blogg. Helt enkelt därför att det skulle vara så mycket lättare att vara inlogad där i stället för att hela tiden logga ut och in för att kolla mejl till exempel. Så nu gjorde jag det. Men jag insåg att det då kommer att stå vid varje inlägg att det är publicerat av Mette Bergh i stället för av Madde. Mest lite estetik och antagligen stör det inte någon annan än mig. Jag tänkte först ändra tillbaka på grund av det här, men sedan insåg jag att jag inte har ett e-mail konto till min Madde användare så då jag tagit bort det gick det inte lika lätt att lägga tillbaka. Och antagligen kommer jag att tycka att det här är så mycket skönare. Men vet någon hur jag skulle kunna ändra namnet på vem som har publicerat inlägget? Jag försökte ändra mitt namn på Google men det krävde i alla fall ett efternamn och skulle helst heta bära Madde.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar