tisdag 26 maj 2015

Fjällräven G1000 - Vidda Pro

Förra veckan kom min  sista födelsedagspresent. Huvudgrejen jag önskat av mamma, ett par G1000 byxor från Fjällräven. Gick själv till butiken och valde ut modell, bestämde mig för Vidda Pro på grund av att de bestod helt av materialet G1000, inte hade stretch som läcker vatten och så. Plus att det fanns röda i den modellen, det fanns det inte i modellen Greenland jag först hade tänkt mig. Men den röda färgen är ny och därför tog det ett tag för dm att komma, vi fick dem så fort den röda färgen släpptes i butikerna. Så på onsdagen åkte vi och plockade upp dem och jag är verkligen supernöjd, tror jag mer eller mindre kommer bo i dem i sommar. Äntligen har jag byxor jag kan ha i skogen, byxor som håller, som man kan använda på riktigt. Och snygga är de dessutom.







Ordentligt med fickor så att det ryms saker i dem, till exempel en chokladstång för nödfall eller en kniv

Buntarna har en riktigt bra spänningsmekanism som är enkel men fungerar bra, ja jag gillar byxorna!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar