onsdag 13 maj 2015

Mina födelsedagspresenter!

Det brukar vara populärt att se vad man fått i födelsedagspresent och eftersom jag fyllde 19 på söndagen visar jag nu upp vad jag fick. Den största presenten har jag inte fått ännu men jag visar den sedan skilt.

En sjukt fin röd top. Och ja kalla oss paret som köper kläder åt varandra, men visst är Juntti ganska bra på det?


Av Ana och Pete fick jag gå på en valpkurs med Vili, så spännande och roligt!

Ett snurrarmband


...och strumpor av mamma och Igo

En bok med två böcker i av Sandra och Nisse, måste läsa ut boken jag håller på med så att jag kan börja läsa dessa

En silikonplatta man lagar macarons på av Natte och Battan, nu kanske de blir runda på riktigt

Av Basti och Millis fick jag en chipsskål och chips

Lakrits smakande chips? Så taggad att smaka!


Tack alla  <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar