måndag 11 maj 2015

11-17 maj

Du går in i en period av lite högre tryck på din ekonomi, kära Oxe. Kanske slutar CSN pengarna komma in, eller så dyker nya räkningar upp som du helst hade varit utan. Försök att hålla nere på utgifterna. Helgen tvingar dig mer eller mindre att se över ditt sparkonto, och förbered dig på att en viss stress medföljer. Vänner och syskon finns där för att lätta på oron och hjälpa dig komma på sätt att tjäna in en slant om det behövs, så var inte rädd för att fråga. Slutet av helgen blir väldigt romantisk, och du börjar känna att det nog är din tur att glänsa snart.
Mest romantiska dagar: 12, 13, 16 & 17 maj
Mitt horoskop har på senaste tiden handlat väldigt mycket om pengar... Kan bero på avsaknaden av sommarjobb, inget annat jag kan tänka mig. Till slutet av helgen får jag träffa Jonathan så det är väl det det syftar på. Och min tur att glänsa? Ja studentdimissionen börjar väl närma sig så småningom...
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar