tisdag 5 maj 2015

Ask

Jag har ett ask konto, ni hittar mig på PrinsessanMadde och där får ni mer än gärna ställa frågor till mig. Har tänkt att jag svarar på dem i blogginlägg an efter att det kommer frågor. De första frågorna är bara sådana som själva appen ställer och lite sådana tänkte jag svara på nu.

Föredrar du zoo eller konstmuseum?
Zoo alla gånger, djurälskare som man är

Vilken hobby skulle du vilja utföra?
Förutom ridning och scouting som jag håller på med och om man även sluter bort alla hobbyer jag någonsin haft så skulle jag kanske säga typ teater (anser inte att de några skådespel jag medverkar i räknas) eller agility.


Om du vore av motsatt kön, vad kulle du vilja heta?
Detta kommer att vara lite pinsamt att erkänna men jag tror att jag skulle vilja heta Rasmus, det är ett av de finaste pojknamnen jag vet.

Vem vänder du dig till för råd?
Jonathan eller mitt MTM team

Vad var det första du gjorde när du vaknade idag?
Var sjukt trött då jag varit vaken en timme två timmar tidigare på natten så jag bestämde mig för att sova en hav timme till och i stället äta morgonmål i bilen.

Tycker du att du är modig?
NEJ! Världens fegaste typ

Vilken låt blev du senast trött på efter att ha spelat sönder den?
Tror faktiskt det var "Värsta schlagern"


<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Jag hittar inte dig på ask :( kan du länkka dit konto eller någå :*

    SvaraRadera
  2. http://ask.fm/PrinsessanMadde Där borde du hitta mig <3

    SvaraRadera