måndag 30 april 2018

Det jag vill skriva om

På senaste tiden har jag uppskattat att skriva lite längre inlägg där jag förklarar någonting, berättar min åsikt eller någonting liknande. Och jag har ju märkt att ni som läser också uppskattar dessa inlägg mera, de får betydligt mer visningar än andra inlägg. Det är ju roligt eftersom de inläggen är mer satsade och har tagit längre tid att lägga ihop. Men samtidigt känner jag lite att jag mest vill göra och skriva sådana inlägg, men det går ju inte helt ihop. Dels finns det ju kanske inte tillräckligt med ämnen för att fylla alla dagar med sådant, men även om det fanns hinner jag ju inte fixa så många inlägg att ett sådant kunde komma upp dagligen.

Och därför har det på senaste tiden ofta blivit tomma dagar här på bloggen, en eller flera dagar då jag inte publicerar någonting, mest för att jag har planerat att skriva något snabbt, enkelt och lite ytligt eftersom jag inte den dagen har tid att skriva ett så utförligt inlägg. Så vad göra? Skulle ni vilja att jag publicerade typ var annan dag och då ett utförligare inlägg eller försöka fortsätta som förut med utförliga inlägg då jag har inspiration, tid och ämnen och lättare inlägg där emellan? För samtidigt skulle jag väldigt gärna publicera varje dag, så jag vet inte. Tror jag för tillfället fortsätter att publicera varje dag och skriva utförligare alltid då jag hinner och har ett ämne. Men säg till om ni har en åsikt om hur ni skulle vilja att jag gör?


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar