lördag 21 april 2018

Önskelista

Jag fyller ju faktiskt snart år, om mindre än en månad. Är lite nervös för vad och hur jag ska göra och om och med vem jag ska fira och så vidare. Men nu ska vi inte tänka på det utan mera på vad jag önskar mig i födelsedagspresent. För man får faktiskt skriva en sådan lista, och jag kan tänka mig att det även kan uppskattas av nära personer.


Ett 50mm 1.4 objektiv, ett Canon eller av andra märken som går i kameran.



Ett presentkort till Nextory, det och objektivet är det jag önskar mest i år!


Så blir jag alltid glad av smink- och skönhetsprodukter. Och självklart blir jag glad av saker som doftljus, accessoarer, och annat lite roligt och fint.

Okej, jag vet att jag är typ sämst på att skriva långa listor, i år önskar jag mig egentligen två saker riktigt mycket och att sedan försöka fylla på listan bara för att känns lite fel.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar