söndag 17 december 2017

Julfest och grötfest

på fredagen var det StudOrgs traditionella julfest. Kanske den bästa sitsen på året och alltid så bra stämning. Niklas följde med som min avec, vi hade suveränt bordssällskap och hade en väldigt trevlig sits. Även efterfesten blev rolig, en hel del dans för ovanlighetens skull för min del. En stor orsak till att jag dansade mer än jag brukar var att vi med Daniel kom på att vi ska köra dansbattle på dansbattle under kvällen.

Efter festen tog vi nattbussen till Kyrkslätt med Nicke. Vi steg sedan in hos Rasse och lade oss för att sova några timmar innan vi skulle upp för att åka på grötfest till Bergåsa, där vi skulle uppträda med några teatersånger. Så efter väldigt lite sömn drog vi oss dit, uppträdde och så åkte vi hem nästan genast. Kanske inte det smartaste beslutet med en sådan fest dagen före grötfesten och uppträdandet men det var nog så kul att jag skulle ha tagit samma beslut om jag fått göra det på nytt. 


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar