onsdag 12 oktober 2016

Veckans jobbigaste dag

Jag tror att någon av de resterande dagarna faktiskt kommer att kunna mäta sig i jobbighet med dagen, och ändå har dagen just börjat. Det började med att jag vaknade ver en och en halv timme före väckarklockan och kunde inte somna om, för att sedan somna just innan väckarklockan ringde igen. Inte helt okej enligt mig. Funderade både två och tre gånger om det är värt att inte gå på dagens enda föreläsning i dag. Men jag är inte en sådan som bara kan göra sådant med gott samvete, så jag steg upp och gav mig iväg. Men någon morgonpromenad i kylan orkade jag inte med, tog spårvagnen till skolan faktiskt. Nu är det bara att jobba sig genom dagen, jag hoppas på att få klart den jobbigaste uppgiften i dag. Och det borde kännas skönt, plus att spexövning och middag med Kyllis borde få mig att bli glad trots tröttheten.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar