onsdag 5 oktober 2016

Misslyckade planers vecka

Alltså allt jag planerar in går verkligen fel den här veckan känns det som. På måndag hade jag skrivit in att vi skulle ha spexövning, tydligen hade vi inte och jag har uppfattat någonting fel. På tisdag skulle vi med Ville och två gulisar ta oss till Högholmen, men två bussar vägrade stanna för att plocka upp oss då de var så fulla, så efter nästan en halv timme på busshållplatsen fick vi ge upp och gå hem i stället. Och tisdagskvällens teaterövning blev också inställd på grund av att så många blivit sjuka i gruppen. I dag skulle jag som sagt träffa Kyllis, vi tänkte gå och geocacha eller någonting, men så blev han också sjuk i dag så vi ställde in. Så jag har faktiskt inte haft så mycket program hittills trots att jag trodde jag skulle ha fullt upp hela veckan. Synd men alltid går det inte att göra någonting åt om planer inte fungerar.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar