tisdag 4 oktober 2016

Saker som fått mig att le i dag

I dag kände jag att jag ville göra en sådan här lista. Mest för att det inte alls har varit en perfekt dag då allt gick som det skulle, jag har inte varit världens lyckligaste i dag. Det har mest varit en normal dag, varken jättebra eller jättedålig. Men saker som har fått mig att le har det ändå funnits!

  • Tutormorgonmålet. På min lediga skoldag hade jag väckning för att träffa de andra tutorna i skolan klockan 9, äta morgonmål och planera lite. Lite jobbigt tidigt, lite jobbigt kallt att gå till skolan och lite jobbigt att inte äta någonting hemma men med vi hade det roligt och mysigt i alla fall.
  • Att jag flera gånger tänkte på att jag ska träffa Kyllis i morgon. Det blir man glad av.
  • Att jag var på ett riktigt tungt träningspass i dag och att det gick bra. Vi skulle egentligen med Ville och två gulisar åka till Högholmen för att kolla på djuren under gratis inträde dagen, men efter att två bussar vägrat stanna på vår busshållplats på grund av att de var så fulle gav vi upp och jag åkte i stället för att träna.
  • Att jag kom på att jag inte ännu sett gårdagens avsnitt av Paradise Hotel och därmed hade bra underhållning då jag kom hem. 
  • Att jag tänkte flera gånger på att Jonathan kommer att komma med som min avec på J-komms årsfest om dryga två veckor. Och att han om en och en halv vecka kommer vara i södra Finland i över en vecka.
  • Att jag var duktig och har gått sträckor i dag som gör att jag inte behöver gå på en promenad för att uppnå 10 000 steg.
  • Att bloggen de senaste dagarna gått riktigt bra.
Små saker men i varje fall, vad har fått dig att le i dag?


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar