måndag 3 oktober 2016

Att några sms kan göra en så glad

Här om kvällen satt jag och funderade lite, tänkte på att jag saknar Jonathan lite och så. Så började jag tänka på att det är ganska många vänner jag inte heller har sett på ett tag, har ju haft ganska fullt upp nu. Så jag bestämde mig för att slänga iväg ett mess åt bästa Kyllis. Väntade mig faktiskt inget svar under kvällen då jag visste att han var bortrest. Men bara några minuter senare plingade det till och han hade svarat, och nu ska vi ses i veckan. Är lite löjligt glad, han kom faktiskt hem på söndag natt. Det är inte många jag kan skicka ett sådant mess till, känner mig helt enkelt inte bekväm, men till honom kan jag bra skicka att hej jag saknar dig när kommer du hem vill du ses. Och så vill han oftast det också, bara han har tid. Ville bara säga att några rader text kan göra mig väldigt glad.



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar