måndag 24 oktober 2016

Multitasking på ny level

Bloggen står ganska tom, för dennes skapare har rätt så många bollar i luften just nu. Samtidigt som jag försöker plugga inför onsdagens tentamen i statistik, försöker jag hjälpa till att fixa det allra sista och förbereda mig själv inför fredagens premiär av spexet. Så samtidigt som jag går en långpromenad med Chili, för att rensa tankar och samla steg, går låten jag ska sjunga (ja ni läste rätt JAG ska SJUNGA!) med Anton i spexet på repeat. När jag åker för att träffa Jonathan sista kvällen innan han igen åker till Vasa har jag statistikböckerna i väskan och när jag hemma sitter och pluggar planerar ett hörn av min hjärna förläggningen Amazing Race där jag har ansvarsuppdrag. Jag kör från Porkala till skolan för att gå på "utbildning" för att berätta om studierna i gymnasium, nervös över vem jag ska göra det med. Får det som en överraskning att det är min gamla patrulledare och vän Fanny, så det känns verkligen bra och jag tror vi kommer ha en superb diskussion tillsammans. Så jag har lite att prioritera före bloggen, igår kväll var det lek och mys med Doris och Jonathan.

Gårdagens scoutprogram där det lektes nata.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar