fredag 7 oktober 2016

Oproduktiv vecka

Som jag tidigare berättat har en hel del av mina planer inte gått som tänkt och därmed haft en hel del ledig tid. Och jag har en hel del skolarbete att göra, så det borde ju vara helt bra och så. Men har jag gjort någonting? Nej knappt. Vissa uppgifter men annars har jag inte riktigt fått mycket gjort den här veckan. Och som i dag då jag var ledig hela dagen, det mest produktiva jag har gjort är att skaffa nya vindrutetorkare till bilen och fyllt på spolarvätska, skinande vindruta hej. Jag har också tränat och så men skola nej. Nåja, ibland får man ha det så tycker jag, det är ju inte som att världen går under helt ännu, jag har inte missat några deadlines så det är ju lugnt. Men lite störande i varje fall.

Och så gjorde jag tacos här för mig själv. VÄLDIGT gott!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar