tisdag 25 oktober 2016

Hemmadag

I dag har jag ingenting före klockan 16 då det är genrep av spexat. Jätteskönt att bara vara hemma hela dagen faktiskt. Sov inte jättebra förra natten och så har jag lite mensvärk så det känns bra att vara hemma, plugga lite statistik och ta det lugnt. Har inga desto mera planer för i dag, genrepet tar möjligen hela kvällen så vi får se hur det blir med det. Just nu ser jag faktiskt inte alls fram emot årsfestveckoslutet, men antagligen beror det på ovannämnda orsaker och det blir bättre längre fram i veckan. I morgon efter tenten blir det kaffe med fina tjejer, teaterövning och sedan stannar jag i Porkala hos Ana och Pete, för att vara med Vili på torsdagen. Äntligen börjar den här perioden vara över.

Bilden är från teaterpjäsen "Var god" som jag var och kollade på för att skriva om till Västra Nyland, de ringde en dag och frågade om jag kan jobba nästa dag, som tur passade det bra!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar