söndag 4 september 2016

Videos på väg

Jag har väldigt mycket att göra nu, och har dessutom dragit på mig en förkylning. Som jag tror att håller på att släppa nu som tur. Men jag vill ha mycket att göra, jag känner att jag själv faktiskt mår bättre då, kan kanske skriva om det någon gång i framtiden. Så det kan bli någon dags bloggpaus här och där. Men jag har i alla fall något lite roligt att berätta. Jag har lånat en kamera från skolan för att kunna filma en del grejer till scoutingen. Men medan jag har den har jag även tänkt att jag skulle kunna filma lite videoinlägg hit till bloggen. Har filmat en sorts vlogg som tyvärr blev lite på hälft då jag inte sedan filmade någonting på kvällen men tror ändå jag lägger upp den då jag redigerat klart. Och sedan har jag tänkt göra en room tour i mitt rum hemma, det är ju  ganska nytt ännu och så.

Den här typen är med i videon jag filmat

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar