tisdag 20 september 2016

Namntävling!!!!!

Jonathans familj fick hem en liten kattunge igår. Självklart måste jag åka där via och hälsa på den, först sov den ganska mycket men sista timmen jag var där vaknade den till och blev riktigt lekfull och undersökte huset och så. Problemet nu är att de inte vet vad den ska heta och de bad mig att be om namnförslag på min blogg. Så nu frågar jag er om ni har några bra namnförslag på en liten kattunge som ser ut så här. Det är en tjej och hon är mörk sköldpaddsfärgad, det vill säga mörkgrå/-brun med lite ljusa fläckar på mage och tassar och lite gult med i pälsen och så. Så vad tycker ni att denna kattflicka ska heta?











Bilderna är inte av den bästa kvalité men det är ändå någonting, ska försöka få bättre bilder i bättre ljus nästa veckoslut. Man hon är så söt och gosig och jag skulle gärna ha varit med henne längre men jag måste åka och hålla scoutmöte. Trots att hon bet mig i tummen så att jag nu har fyra märken av hörntänder är jag såld, och inte kan man ju annat! Det där med tummen, hon blev matad av Jonathans pappa med en skiva skinka och sedan lade han ner skivan på min hand som jag hade framför henne, så skulle hon ta en tugga men i stället för att bara ta en tugga av skivan bet hon även i min hand, alltså tumme som skivan låg på. Helt av misstag så klart.
Namnförslag!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar