måndag 12 september 2016

Sitsa sitsa vill jag göra

På fredag gällde det, årets första sits. Gulissitsen då vi lärde de nya att sitsa. Det var helt galet kul, det blev en lång sits då det var så mycket program men samtidigt gick tiden väldigt fort, det var så roligt. Och efterfesten likaså. Jag trodde att det skulle ta jätteläge och att jag skulle hinna bli väldigt trött innan min bartur klockan 2-3, och att det skulle vara jobbigt att hålla sig vaken så länge och sedan ta sig hem. Men då min bartur var slut var jag inte ett dugg trött och skulle gärna ha stått där lite lägre, den ena timmen gick så snabbt. Och jag drack dessutom ganska lite så därför är jag ännu mer förvånad över hur snabbt tiden gick och hur pigg jag var. Men bra så, på morgonen var jag sedan desto tröttare och trots att jag vaknade en timme innan väckning och var trött kunde jag inte somna om. Sedan sov jag närmare 12 timmar mellan lördag och söndag så nu är det skönt att känna sig utvilad.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar