onsdag 14 september 2016

Förkylning, trötthet och en opålitlig röst, men inget som gör att jag skulle byta bort det här

Igår var det ännu ett suveränt gulisevenemang, som jag som tutor var med och ordnade. Själv hade jag ansvar för Gulis -15 punkten på intagningen. På vår punkt skulle de på fyra minuter göra så många uppdrag som möjligt från en lista. Det fanns kramar, pussar, ätande av gurka, smör och kanel, kontakt med främmande människor och en hel del annat. Det var helt otroligt roligt men efterfesten blev inte speciellt lång för min del då jag kände mig ganska trött och sjuk. Ville skickade hem mig då han upptäckte hur jag mådde, riktigt skönt men missade en del som tydligen hände efter att jag åkt. Men jag sov en skön natt och steg sedan upp för att åka och städa lokalen och så till skolan. I kväll tror jag ändå jag tänker trotsa min förkylning och spela lite badminton, längtar efter att röra på mig. Men tänker ta det lugnt, det är ett måste än så länge.

Bilderna från gulissitsen har publicerats, här väntar vi med Elsa, vi var där så många timmar i förtid att vi bara ville att sitsen skulle börja.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar