söndag 18 september 2016

Nervös inför scoutmöte

Sällan är jag nervös för att åka till föreninghuset och hålla ett scoutmöte. I dag är jag nervös. Vi ska nämligen filma ett videoinlägg till kårens blogg och det gör mig faktiskt ganska nervös. Vi har knappt med tid, en timme är ingen tid då man håller på och filmar. Det kräver mycket koncentration av barnen, koncentration som sällan finns där. Det kräver mycket av dem, en snabb planering, bra tagningar så att de inte behöver tas om så många gånger och dessutom att de är med på det här. Jag tror att jag kommer att få reaktioner som suckar och nejskrik och så vidare då jag berättar vad vi ska göra. De vill inte stå framför kameran, de kommer inte på vad de ska säga och så vidare. Och själv har jag så mycket visioner för hur videon ska bli. Det blir kul men krävande, precis så som scouting ska vara. Det ska nog lyckas.

Här tog jag en bild i misstag då jag skulle filma här hemma

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar