måndag 19 september 2016

Steg mot hösten

I dag gick jag till skolan. Och från skolan. Varför, det går ju spårvagnar? Jo men om jag går så behöver jag inte lägga så stor tid av min kväll på att vandra runt i Brunnsparken. För jag vill gå 10 000 steg om dagen och när jag kom hem hade jag bara 2 000 kvar. Så i stället för att behöva gå flera varv runt Brunnsparken räckte det med att jag gick en liten runda i sällskap av Chili. Så härligt att jag får låna honom som promenadsällskap. Lyx att ens syster bor ett kvarter från oss och dessutom har en underbar hund! Och förresten, så tydligt tecken på att hösten är här att bänkarna och muren vid strandpromenaden var helt tom på människor! Chili vill alltid gå uppe på den och det är ju lite jobbigt att hela tiden dra ner någon för att det sitter någon där så nu kunde vi gå hela vägen i lugn och ro och han där uppe.

(Förlåt för samma typs bilder tätt inpå varandra)

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar