tisdag 27 september 2016

Mina Snapchat memories

Snapchat kom ganska nyligen ut med en ny funktion, att man kan spara bilder som så kallade memories. Sedan kan man skicka dem senare och ha kvar bilder man inte vill att ska försvinna efter att man skickat iväg dem. Tidigare har man kunnat spara ner till sin kamerarulle men dessa bilder sparas i appen och sedan kan man skicka dem på nytt senare. Så tänkte att det kan bli ett roligt inlägg om jag visar vilka bilder och filmer jag har sparade i mina memories.

Första bilden sparad från just innan premiären förra våren, då jag hade sminkat mig, fixat håret och bytt om. En av de roligare dagarna, älskar känslan.

Och så en från teateromklädningsrummet på mig och Nicke, min andra klänning i pjäsen på mig.

En från vappen då killarna hämtade en ljusröd ponnyballong till mig.

På världens finaste lilla häst.

Cappe och jag med hundfiltret, samma dag hade vi diskuterat att vi nog är bros.

En på de urgulliga måsungarna som bodde i vårt sophus en stor del av försommaren.

Lite mys från VU- och ÄS-lägret just innan jag ska ut på min nattvaktstur.

En av de fina hundarna som fanns med på midsommaren.

Jag testar filter.

Tutorresa till Tallin som inte slutade som planerat men det var kul i alla fall.

Bara för att det filtret gör en så vacker.

En av de bästa dagarna i Hangö då vi red i två och en halv timme efter att jag haft nästan två månaders paus.

Vårt crew då vi åkte till Sottunga. Vili spanar in två golden retrivers genom fönstret, Jonathan sover och jag tar bilder.

Vilken är din roligaste bild i dina memories?
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar