måndag 30 maj 2016

Veckoslutet och planer

Hej på er, lite dålig uppdatering under veckoslutet. Jag tog verkligen lite ledigt efter att sista egentliga skoluppgiften var inlämnad. Fredagkvällen började med ridlektion på en ganska störande Patsy som tyckte att precis allt var skrämmande, alltså mycket värre än vanligt och slutade på en efterfest i Otnäs. Jag som trodde det skulle bli en lugnt kväll men inte då.

På lördag morgon åkte vi sedan med Jonathan ut till holmen, tog det lugnt, jag redigerade bilder och så spelade vi spel på Miniclip. Den nostalgin alltså! På söndag åkte jag hem och sedan till Vik. Där hjälpte jag min klasskompis Louise att städa ur sin lägenhet och flytta sina saker till ett förvaringsrum i Hertonäs. Sedan bjöd hon på mat på en Nepalesisk restaurang, supergott.

Ny vecka nu då, mera sommarlov framför. Har inte gjort så mycket idag, var på en halv timme foam rolig. Så jäkla skönt, kände bara vid ett skede hur en knut i ryggen släppte och avslappningsvågen gick genom typ halva ryggen. I kväll blir det segling för mig, första gången i år. Så härligt, vädret kunde ju inte var bättre helt enkelt men samtidigt är jag lite nervös just för att det är första gången och det alltid känns som om jag hinner glömma allting på vintern. Så blir jag i Porkala och myser åtminstone en dag med Vili, åker bland annat till veterinären och kollar upp varför han kliar sig så mycket. Resten av veckan bjuder på mera segling, mys och studentfester. Ha en skön vecka!

Sneak peak från fotoredigeringen, visar upp mera bilder från den festen i ett annat inlägg

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar