fredag 13 maj 2016

Jobbar och förbereder

Vi är så gott som klara med vår idé i Omtänk, och eftersom vi bara har små saker kvar ska vi ses först klockan 15 idag. Klockan 17 ska jag vara på plats i festsalen och klockan 18 inleds finalen. Jag har haft en klump i magen av nervositet sedan igår kväll och så fort jag vaknade idag började jag rabbla upp mina repliker i dagens pitch. Jag skivade just in informationen om vår produkt till programledarna så nu är det bara att repetera repliker tills jag kan dem som rinnande vatten och hoppas på det bästa i kväll. För snart ligger ansvaret på mig, nu har de andra i gruppen gjort sitt och litar på mig och Evelina som ska presentera vår idé. De kan inte svara på domarnas frågor utan det är i mitt huvud svaren måste sitta, det är ur min mun som de övertygande orden måste komma. Samtidigt känns det skönt att det hänger på mig eftersom jag är den som bryr mig mest, ingen annan i mitt jag bryr sig så mycket om vinsten och jag vet att jag skulle vara mer stressad av att bara sitta och titta på utan att kunna göra någonting.

Skickade dessutom just in min kursdagbok till en annan kurs, lite senare än tänkt men nu är det så och den är i alla fall inskickad. Kursen blir inte och hänga på den, nu återstår bara tenten, en svår tent...

Jag funderar på att någon dag gå till caféet Frangipani i Kronohagen och jobba lite till en redlatte

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar