torsdag 19 maj 2016

3 saker

3 saker jag ser fram emot
– Resan till Stockholm
– Sommarlov
– Då boken Glassvärdet kommer ut

3 saker jag vill
– Läsa skönlitteratur
– Sitta på hästryggen
– Mysa

3 saker jag gör ofta
– Kollar Youtubeklipp
– Tänker på vad jag borde göra
– Skriver saker

3 saker jag gillar
– Hundar
– Myskvällar med vänner
– Havet

3 saker jag inte gillar
– Stress
– Tidsoptimism och att inte planera sin tidtabell
– Regn då jag befinner mig utomhus

3 saker jag borde
– Plugga
– Packa
– Redigera bilder

3 saker jag kan
– Planera
– Tala inför människor
– Umgås med djur

3 saker jag inte kan
– Sjunga
– Vara spontan
– Bada bastu

3 saker jag blir lugn av
– Hästar
– Kramar
– Att ha koll på läget

3 saker jag blir stressad av
– Oplanerade situationer
–Tentamen
– Att vara försenad

3 saker jag gjort i helgen
– Kollat Eurovision
– Varit på hundkurs
– Firat min och tre andras födelsedag med familjen

3 saker jag gjort den senaste veckan
– Tävlat i Omtänk
– Lärt känna nya människor
– Bloggat


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar