fredag 20 maj 2016

Från första kvällen i hostelrummet

Thinkin of: Inte mycket, hjärnan är ganska tom just nu

Watching: Följer bara serien Ex on the Beach just nu. På söndag då jag kommer hem kommer det finnas ett nytt avsnitt att kolla på för mig.

Reading: Syskonkärlek av Katarina von Bredow, hur glad blev jag inte då boken damp ner genom brevinkastet bara ett par timmar innan jag åkte iväg till Stockholm.

Planning: Vad jag ska gör av min lediga månad, hur jag ska fira midsommar och allt annat. Precis som vanligt planerar jag precis allting.

Wearing: Ljusa jeans och en ljusröd stickad tröja.

Listening to: Hur folk planerar vad de ska göra nu, senare i kväll och så vidare.

Eating: Ingenting men funderar på om jag borde ta några chips ...

Wanting: En hund! Finns så många fina hundar här, och alla verkar ha med sina hundar överallt. Har sett både breton och brun labrador i dag. Men ja alltså hund vill jag väldigt gärna ha.

Looking forward to: De kommande dagarna i Stockholm och just nu en bättre nattsömn än förra natten på båten då jag mest vaknade upp ur mardröm efter mardröm om diverse båtolyckor.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar