tisdag 3 maj 2016

"Titta vilket väder!!" störd

Ja, jag älskar också solen som gassat de senaste dagarna. Jag gillar också att kunna ta på mig mina solbrillor och en tunn rock. Det gör vi alla, men snälla vi vet också det. Jag vill inte dra ner på stämningen av det soliga vädret men jag blir trött på varje gång folk berättar om vädret på sociala medier. Då den första snön kommer har alla sett den, då det snöade en vecka sedan i april visste alla det och var störda på det, då solen sken på Valborg och Första maj visste alla det. Och för att jag inte har någonting att skriva om egentligen men inte vill skriva om vädret skriver jag om det indirekt. Dubbelmoral eller? Ja jag vet, men denna soliga dag ska jag skriva tent och på kvällen åka och rida.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar