söndag 22 maj 2016

Har jag?!

Ingenting betyder starkt nej, en 
✔️ betyder klart ja, annars finns en förklaring.

Avlossat en pistol? Om inte luftgevär gills och det tror jag inte
Gått på en blind date? 
Skolkat från skolan? Skolkat och skolkat, tror att jag någon gång inte varit på en icke obligatorisk föreläsning som jag känt var onödig.
Sett någon föda? En katt
Sett någon dö? 
Besökt Kanada? Mellanlandat med flyg där
Besökt Hawaii?
Besökt Las Vegas?
Besökt Asien? ✔️
Besökt Afrika? 
Besökt Florida?
Varit i Mexiko? ✔️
Besökt Australien?
Sett Grand Canyon i verkligheten?
Åkt helikopter?
Varit i L.A.?
Besökt New York City?
Gråtit dig till sömns? Så många gånger att det inte går att räkna
Nyligen målat med färgpennor? Ja i min målarbok för vuxna
Sjungit karaoke? Säkert någon gång
Betalat en måltid med enbart mynt? ✔️
Busringt
Skrattat så du gråtit? ✔️
Fångat en snöflinga på tungan? 
✔️ 
Har barn?
Har djur? ✔️ <3
Badat näck? ✔️
Åkt slalom? ✔️
Åkt vattenskidor? Om det räknades som att åka, jag hade skidorna på fötterna och en båt drog mig men jag lyckades aldrig stå upp och åka på riktigt. 
Campat i tält? Vadå varje år på scoutläger eller?
Åkt motorcykel? 
Hoppat ut ur ett flygplan? 
Gjort något som skulle kunnat döda dig? Vissa skulle kanske säga att det är en risk varje gång på hästryggen, och så kör jag ju bil, inga jätte farliga situationer men...
Gjort något som du kommer ångra i resten av ditt liv? Visst, alltid ångrar man saker, jag känner att jag är duktig på att säga olämpliga saker tyvärr.
Ridit på en elefant? ✔️
Ridit på en kamel? ✔️
Ätit kakor, tårta eller glass till middag? Inte så att jag minns ett specifikt tillfälle men säkert nog. 
Varit med på TV? ✔️
Varit med i tidningen? ✔️ 
Stulit en trafikskylt?
Varit med i en bilolycka?
Då vi körde ut med Jonathan räknas väl.
Legat på sjukhus?
Donerat blod? 
✔️
Betalat böter under de senaste 12 månaderna?
Inte ännu, kanske snart om jag får betala för att min bil flyttades av andra.
Blivit rånad?
Spenderat en natt i häktet?
Har en piercing? Bara örhängen, och de räknas väl inte.
Tatuerat mig?
Kört bil? ✔️
Ägt/äger min drömbil? Jag älskar Tuppen men nog finns det bättre och finare än det. 
Varit i en polisbil?
Gift dig?
Skilt dig?
Blivit kär? ✔️
Betalat en främlings mat?
Kört över 200km/h?
Djuphavs dykt?
Hittat en död kropp?
Bott själv? Aldrig i en lägenhet eller i ett hus där ingen annan bott samtidigt, men nog under ett par veckor "bott" ensam.
Åkt Ubåt?


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar