onsdag 3 juni 2015

Studentgåvor

I det här inlägget tänker jag vida upp presenter jag fick till studenten. Jag visar inte upp allting, vissa saker känner jag kanske inte att visa upp och till exempel pengar och sådant tycker jag är alldeles onödigt, folk börjar jämföra sig allt för mycket är jag rädd. De flesta får ju presenter till studenten, alla får olika och så vidare och jag vill inte alls skryta eller någonting, är otroligt glad och tacksam över allt jag fått. Jag tycker själv att sådana här inlägg är väldigt kul och tror att många andra också gillar det, så det är bara därför jag gör det här. Jag skriver inte heller av vem jag fått vad, känns inte nödvändigt, och jag har kategoriserat lite för att undvika allt för många bilder.

Några flaskor, vi skrattade efteråt åt att allt skumvin jag fick var rosa, någon som har en klar favoritfärg eller?

Fick en hel del glasgrejer från iittala

Champagne glas i samma serie som jag redan har vitt och rött vins glas

En träbricka samt ett set med ostknivar

Två kokbäcker

Böcker om naturen och skärgården

Böcker som mer relaterar det svenska språket

Många fina smycken

EN tavla med underbara förstärkande citat

Ett utfärds matkärl set för två

En liten glasbuk fylld med gofis

En egengjord tandborsmugg fylld med både godis och tandborstningsgrejer

Ett köks set från marimekko

En skål av tenn med godis

Mer godis

En fin målning

Tavla med sjöstjärnor

En påse med lavendeldoft att ha i klädskåpet. Enligt Jonathan tjejer wunderbaum (kan ju bara säga att jag inte håller med. Wunderbaum är äckligt!)

Handduk med mitt namn broderat

Tack alla som kom ihåg mig på lördagen!
<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Sånahär inlägg är alltid kul! Och så mycket fint du fått! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tycker jag också! Det blir bara så lätt att folk börjar jämföra och så vidare :) Tack :)

      Radera