tisdag 16 juni 2015

Jobb och segling

Hejssan allesammans, var har Madde hållit hus? Jo hon har jobbat om dagarna och seglat på kvällarna. Det är nämligen sommar babes. Och egentligen har jag en hel del att blogga om. För att nu nämna några så mitt sommarjobb, en del blåsiga, regniga och soliga seglatser, ett veckoslut med älsklingen och även ett fotograferingsjobb. Men dygnets timmar har helt enkelt inte räckt till. Jag som trodde jag skulle hinna blogga mer när läsningen var över. Helt tydligt slutade jag sitta vid datorn, och då jag har gjort det har det varit i jobbsyfte mest. Och mellan jobbet och seglingen har jag åkt ner och släppt ut och kollat till Vili så att han inte behöver vara allt för långa dagar ensam. Lite tråkigt för honom nu då jag börjat jobba i Helsingfors. Det här inlägget skulle egentligen bli inlägget om mitt jobb, men nu blev det helt tydligt inte så. Ska försöka skriva lite mer ikväll ännu. Tack för att jag har kvar mina följare.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar