måndag 29 juni 2015

29 juni - 5 juli

Samla din inre kraft, kära Oxe, och se fram emot att få en vecka där saker i ditt liv alltmer faller på plats. Något du inte ens visste att du längtat efter kommer din väg och tar dig med storm. En perfekt vecka för en flytt till en ny ort, eller att leta boende, men också för att hitta en mer stabil plats i vardagen där du mår bra. Fira stort med nya eller gamla vänner i början av veckan, och njut av att se hur saker fortsätter falla på plats – både emotionellt, men också ekonomiskt.
Mest romantiska dagar: 29 juni, 1, 2 & 5 juli
Det låter ju spännande om jag ska hitta någonting jag inte ens visste att jag saknat. Och jag älskar ju stabilitet, så kanske jag blir ännu mer stabil denna vecka. Jag tycker mitt horoskop har sagt ganska mycket samma sak en längre tid nu. Jag kan tänka mig att det handlar om en viss grej, men den väljer jag att ännu hålla lite hemlig. Jag ska tyvärr inte fira stort med vänner i början av veckan, men kanske saker faller ekonomiskt mer på plats då jag fortsätter jobba ju. Att jag alltid verkar ha väldigt många romantiska dagar mitt i veckan vet jag inte vad det betyder. Men dessa kanske inte fungerar med pojkvännen i militären.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar