måndag 8 juni 2015

8-14 juni

Det blir en fixar- och trixarvecka för dig, kära Oxe. Hemma får du en hel del gjort, städar i garderober och pappershögar, sorterar och strukturerar. Det rör sig också i ditt undermedvetna, och en och annan insikt blir verklighet nu. Om du upplever att ditt liv är trångt av aktiviteter och prylar nu så kan du sakta sortera dig genom och ifrån denna känsla. Genom att se över både ekonomi och ägodelar får du också insikter i hur mår du och känner. I slutet av veckan får en vänskap en ny ton, mer ärlig och direkt, vilket hjälper er att reda ut saker.
Mest romantiska dagar: 9 & 10 juni
Det känns väl rimligt, inträdesproven över, nu kan jag lägga tid på annat och få saker upprätt. Så börjar ju mitt jobb också och jag har en hel del program den här veckan, så det är väl bara att ta allt strukturerat. Jag hoppas att kunna reda ut en del saker mot slutet av veckan faktiskt så jag hoppas att det här stämmer. Angående romantiska dagar på tisdag och onsdag är jag mer tveksam, på veckoslutet ska jag vara med Jonathan och under veckorna är han ju  militären, känns inte helt som att det kan ske.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar