måndag 22 juni 2015

22-28 juni

Sommarlugnet kryper in, mjukar upp dig inombords och det är perfekt läge för att kasta upp fötterna i hängmattan och luta sig tillbaka för dig, kära Oxe. Låt idéerna flöda, känslor blomma ut och umgås med de som står dig allra närmast. En sakta reslust smyger sig på under veckans gång, nyfikenheten gör dig sugen på lite äventyr, och en resa till helgen blir rolig på alla sätt. Du är också öppen för nya bekantskaper och inte minst för att flirta lite extra med en speciell sötnos.

Mest romantiska dagar: 22, 24, 27 & 28 juni

Alltså efter midsommaren börjar det faktiskt kännas mer och mer som sommar. Dock jobbar jag denna vecka i alla fall så verkar inte bli alltför mycket sommarprogram. Förutom segling på veckoslutet, kan en seglats till Jussarö räknas som en resa? Ja g tror nog det. Kan inte komma på var jag skulle träffa nya människor denna vecka, men vem vet. Däremot tror jag inte alls på den eomantiska biten, tror att det blir en högst oromantisk vecka för min del så alla romantiska dagar jag ska ha stämmer nog inte. 

Jag och Rasmus på midsommaren, försökte gömma min hamsterkind bakom honom...
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar