tisdag 16 juni 2015

Galet nervös

Imorgon klockan åtta på morgonen kommer jag att lägga ner mig för operation. Inget farligt, jag ska bara få mina visdomständer bortopererade. Det är en operation de gör ofta och det är inget märkvärdigt men jag är så jäkla nervös och rädd för det. Jag är skiträdd för själva nedsövningen, det känns så skrämmande att man bara tuppar av och sedan inte har någon kontroll och inte kan vakna typ. Så är jag rädd för smärtan efteråt, det kommer antagligen vara väldigt ont och jag kommer antagligen inte att kunna äta någonting på någon dag i alla fall. Kul midsommar om jag inte kan äta just någonting. Plus att jag kommer att se ut som en hamster, svullna kinder och kanske inte kan tala ordentligt.

Visst finns det positiva saker, som att det sedan är över. Speciellt om de bestämmer sig för att ta alla fyra nu (de ska bestämma det under operationen). Och det antagligen kommer att göra mindre ont nu än om jag skulle ta dem om några år. Då skulle en nerv antagligen rivas av då mina visdomständer skulle växa runt den, så tänker man på det föredrar jag ju självklart att ta bort dem nu. Men jag lovar att jag lägger upp en bild på mig efter operationen då jag antagligen ser helt galet ful ut. Men då måste ni lova att önska mig lycka till.

Lär ju inte se ut så här i alla fall...

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar