söndag 21 juni 2015

Körde runt och dejtade olika båtar

Hade ni en bra midsommar? Gick allting bra och så vidare? Det hoppas jag. Min midsommar blev som sagt inte som planerat men det löste sig ändå helt bra till slut. Jag körde bilen till Ekenäs och firade fredagen där med en massa vänner på en sommarstuga. De andra seglade dit och jag tog bilen. Samma sak på lördagen, under dagen tog jag en snabb sväng till Hangö, hann träffa Lukas en stund och sedan åkte jag tillbaka till Ekenäs för att möta upp nästa båt. Denna gång var det båten Jonathan befann sig på som jag tillbringade natten och kvällen på. Så körde jag hem då de startade för seglatsens sista etapp idag. Jag gjorde helt enkelt det bästa av situationen och så mycket bättre än att sitta ensam hemma var det så klart.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar