fredag 24 maj 2013

We got the power

Idag var vi och bekantade oss med gatustafettbanan för imorgon, springer den kortaste sträckan, med en hemsk uppförsbacke. Och så något så coolt. Jag har fått Julles enhjuling till låns en vecka, hur coolt som helst ska försöka lära mig. Och vet ni vad jag just hittade i vår källare? EN ENHJULING! Vi har också en, nu kan jag fortsätta öva fastän jag måste ge tillbaka Julles. Ska ändå försöka lära mig lite på hans, den har bredare hjul och är antagligen lättare.

//Tänään oltiin tutustumassa katuviestirataan huomiseen, juoksen lyhyimmän pätkän ja siinä on kmala ylämäki. Ja jotain niin siistiä. Sain lainata Jullen yksipyöräsen polkupyörän viikoksi, niin siistiä yritän opetella. Ja tiettekö mitä löysin äsken kellarista! YKSIPYÖRÄISEN POLKUPYÖRÄN! Meilläkin on sellainen, nyt voin jatkaa harjoittelemista vaikka pitää palauttaa Jullen. Yritän kuitenkin opetella sillä, sillä on leveämpi pyöra ja se on varmasti helpompaa.//



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar